Arabalar 2 - Cars 2 (2011 Türkçe Dublaj Full izle)
Puan Ver:
Açıklama : Amerikan yapımı olan animasyon filmi Arabalar (Cars) filminin ilk yapımı büyük ilgi görmüştü. Bu ilgiden oldukça memnun kalan yapımcılar 2. filmiyle seyirci karşısına çıktı. Arabalar 2 (Cars 2) filminin aksiyon ve eğlenceli sahneleri birincisini aratmayacak.
Şimşek McQueen, yeni pit ekibi ve yeni ekip şefi Mater'le dünya çapında 5 değişik ülkede yapılan "Race of Champions" yarışlarına katılır. Bu ülkeler: Japonya, Almanya, İtalya, 24 saat yarışının yapıldığı Fransa ve İngiltere'dir. Mater, Finn McMissile ismindeki bir İngiliz gizli ajanı Aston Martin'i kurtatır. Sonrasında ise kendini casus dünyasında bulacaktır.

İzlenme : 2512600 | Puan : 4.0
Süre: 01:48:49 | Tarih : 16.10.2011
Etiketler : arabalar 2 izle arabalar 2 full izle arabalar 2 türkçe dublaj izle cars 2 izle cars 2 türkçe dublaj izle cars 2 full izle
URL      :
Yorumlar
Yazan : merve karakoç |Tarih : 15.07.2014
ben bu flmi bin kere izledin bunun biride çok güzel onunda bin kere izledin en az ama burdan açılmadı niyese ama süper fılm

Yazan : yağız |Tarih : 20.08.2013
izledim iyrenç

Yazan : talha sonay |Tarih : 20.04.2013
ben açamadım ya arabalar 2 yi izlemek istiyorum

Yazan : enes peker |Tarih : 07.04.2013
bence çok güzel

Yazan : aliacar |Tarih : 09.03.2013
çoookk güzeeelll 3. çıkmalııı hemennn:D

Yazan : DUYGU |Tarih : 27.01.2013
GÜZELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL

Yazan : kadir can |Tarih : 17.01.2013
valla izle izle bıkmassın çok güzel ya

Yazan : ömer akar |Tarih : 17.12.2012
arkadaşlar siz nasıl açtınız bem açamadımda

Yazan : ırmak kansu |Tarih : 16.12.2012
bu ne yaww

Yazan : emir |Tarih : 15.12.2012
bence süper bi filim

Yazan : Tuncay Yiğit |Tarih : 02.12.2012
Ben daha önce izledim ama yinede çokgüzeldi.Bu filme kötü diyen hiç bişey bilmeyendir!

Yazan : jkhouşl |Tarih : 30.11.2012
bebe flimi ne yapıyorsunuz bebeler

Yazan : akınçık |Tarih : 30.11.2012
süpeeeeeeeeeeeeeeer

Yazan : melih yüksel |Tarih : 22.11.2012
nasıl açıyorsunuz yahu

Yazan : ALİCAN KARATAŞ |Tarih : 19.11.2012
ARABALAR2çok arabaca tarz

Yazan : doğukandegirmen |Tarih : 09.11.2012
çok güzelllllllllllll

Yazan : arda yıldız |Tarih : 06.11.2012
1 çekmiyoo ama diğer kısımlar mütiş

Yazan : Salih Eren Karapınar |Tarih : 24.10.2012
bu filmin devamı yok Mater ajan oldu bitti

Yazan : Salih Eren Karapınar |Tarih : 24.10.2012
bu filmin üçücüsü yok

Yazan : süleyman |Tarih : 22.10.2012
cok güzel 3 cüyü bekliyoruz

Yazan : sadık |Tarih : 08.10.2012
arkadaşlar nasıl br filimse bende izliyemedim

Yazan : irem b ayram |Tarih : 05.10.2012
aslında cd var ama buradan açılmıyor

Yazan : Sanane banane |Tarih : 25.09.2012
Yeah Film güzel Herkez izlemeli yeah

Yazan : FGFFGFJHGJD |Tarih : 15.09.2012
ÇOK GÜZEL

Yazan : mustafa gedik |Tarih : 23.08.2012
hiç açılmadı bile ben izleyemedim

Yazan : mehmetali kahraman |Tarih : 06.08.2012
bi açılamıyo

Yazan : alper yıldız |Tarih : 02.08.2012
vawww şu ajan FİNMEKROKET bide HOLLEY çok iyi rol yapıyo....

Yazan : samet bilgin |Tarih : 02.08.2012
ben bu çizgi flimi ço seviyorum

Yazan : kaan aslan |Tarih : 31.07.2012
siteniz berbat ses görüntü berbat .................!!!

Yazan : Ronaldo |Tarih : 30.07.2012
maça gitcem

Yazan : enes kaplan |Tarih : 30.07.2012
nasıl film buuu yaaa acaip saçma tmm bebe filmi

Yazan : yiğit koyuncu |Tarih : 21.07.2012
ses çıkmıyo ya çok saçma

Yazan : mamaqlı bebe |Tarih : 15.07.2012
superrrr bişeydi herkese tavsiye ederim çok veçok manyak ve guzel bişey suppppeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Yazan : yavuz selim |Tarih : 14.07.2012
arkaaşlar filim yarısında kaldı neden öyle oldu en vara yorumu eklesin rica eiyorum

Yazan : rancesko |Tarih : 14.07.2012
vallaha çok güzeldi meytır bu ajanlık işini kaptı gb gözüküyo fın mek roket ve ajan selinin vede meytırın saate bağlandığı bölüm süperdi

Yazan : ahmet ertunç |Tarih : 12.07.2012
çok güzel olmuş inşallah arabalar 3,4,5,6,7,8,9...onlarda çıkar

Yazan : emirkarasoy |Tarih : 11.07.2012
valla cokkkkk güzel kardesim hala onu izliyor

Yazan : irem babir |Tarih : 10.07.2012
coook güzel yaaa bayıldı kardeşim

Yazan : hasan kalkan |Tarih : 10.07.2012
bu kadar güzel bir animasyon filmi izlememiştim emegi geçen herkesin ellerine saglık :)

Yazan : yiğit eren |Tarih : 09.07.2012
kaç çavvvv süper bir şeydi

Yazan : batuhan kahraman |Tarih : 07.07.2012
bende film cıkmıyor yaa?

Yazan : gizem büşra |Tarih : 07.07.2012
süpeeerrr! olmuş

Yazan : Eray Ocak |Tarih : 05.07.2012
çok güzel harikaa

Yazan : taha |Tarih : 27.06.2012
süper bişiy bayıldım ama arkasından 1 ses daha geliyor o kötü ya

Yazan : sanane .d |Tarih : 24.06.2012
süper olmuş 3.yü de bekliyoruz

Yazan : yalin safak |Tarih : 23.06.2012
sabri sana nahhhhh meqquin nahh filim

Yazan : hakan |Tarih : 10.06.2012
Abi Süpperr Şimdiye Kadar İzlediğim Filmlerin En İyilerindendi Emeğinize Saygı Duyuyorum Admin

Yazan : sabri kadir avcı |Tarih : 09.06.2012
çok güzel ama 3 . filme hangi konuyu bulacaklar bilemiyorum

Yazan : enver |Tarih : 02.06.2012
süperrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Yazan : fevzi |Tarih : 31.05.2012
vayy beeeeee

Yazan : murat açıkgöz |Tarih : 24.05.2012
kotü dienler filimden anlamıyor çaça

Yazan : Emir HAYA |Tarih : 12.05.2012
buna filimmi diyorsunuz

Yazan : isim |Tarih : 07.05.2012
bende çadırı ve oyuncakları var hepsinin film çok güzel halkulade

Yazan : Şimşek Mcqueen |Tarih : 07.05.2012
Çocuklar filmim nasıl olmuş

Yazan : hüseyin caymaz |Tarih : 02.05.2012
benimki hepsi bozuk çıktı bu ne böyle iğrenç film görmedişm

Yazan : şenel özdemir |Tarih : 01.05.2012
beyendim çok güzel şimşek mekuin çok güzel bence 3. arbalar daha güzel olucak

Yazan : ayşenur ecel |Tarih : 28.04.2012
ayyyyyyy 2 kısım çekmiyoo lütfen onu düzeltin ama şimşek mikviin çok süperr

Yazan : ADZSIZ |Tarih : 23.04.2012
ğrenç

Yazan : onur han |Tarih : 22.04.2012
ABİCİM 2. 3. 4. 5. 6. KISIMLARIDA İZLEYİN 40 DAKKA DEİLL!

Yazan : hazel nisa ocak |Tarih : 16.04.2012
Çok iyi beğendim 1. sine göre daha heycanlı olmuş 3. yüde beklerim.

Yazan : BURAK YILMAZ |Tarih : 15.04.2012
SÜPERRRRRRR

Yazan : lightning mcqueen |Tarih : 14.04.2012
yesssssssssssssssssss çok sert ve güzelllllllllllllllllllllllllllllllllllll

Yazan : enes baydar |Tarih : 14.04.2012
çok güzel

Yazan : burak fatih kocaman |Tarih : 07.04.2012
ben ajan fin im

Yazan : barış bender |Tarih : 06.04.2012
17 dk olmasına rağmen çok güzel

Yazan : yok ben almayım |Tarih : 31.03.2012
ber bat :D

Yazan : bahattin başak |Tarih : 30.03.2012
çok güzellll

Yazan : selimcan kızmaz |Tarih : 27.03.2012
owwww migenkamino motoru dagıttı film süper yaaa :)

Yazan : anıl mert kulat |Tarih : 23.03.2012
süperrrrrr bi çizgi film her gün izliyorum

Yazan : talha dede |Tarih : 18.03.2012
süper bişe yapanların ellerine sağlık bn 3. bölüme kadar izledim ama gerisi güzeldir

Yazan : efe özyürek |Tarih : 18.03.2012
Brezilyalı ve Japonyalı yarış arabası çok güzel

Yazan : mater |Tarih : 17.03.2012
süper mater bilmeden ajan oluyor

Yazan : yusf isa |Tarih : 13.03.2012
bence süperrrrrrrrrrr bunu herkes izlemeli bayılıcaksınız!!!!!!!!(:)

Yazan : kaan |Tarih : 08.03.2012
süper bi film olmuş bence :D

Yazan : alperen güneysu |Tarih : 08.03.2012
çoooooooookk güzeldi,harika...hiç bıktırmaz hiçççç

Yazan : Mq |Tarih : 04.03.2012
1. si Daha Hoşuma Gitmişti =) Ama Buda Güzel

Yazan : ömmer |Tarih : 03.03.2012
bence çok güzel ve komik

Yazan : mahmut |Tarih : 29.02.2012
ben çok beğendim

Yazan : sabri azmi avcı |Tarih : 25.02.2012
frencesko nah

Yazan : ddd |Tarih : 23.02.2012
süperdi devamı gelsin çok isterim

Yazan : yakup şahin |Tarih : 23.02.2012
çok güzeldi 3.'yü de beklerim hatta 4.

Yazan : frencesco |Tarih : 22.02.2012
sadece Frencesco

Yazan : Fatih Kocadurmuş |Tarih : 22.02.2012
Mın MAK Rocket süpeer di ya

Yazan : serhan kıllı |Tarih : 19.02.2012
harika :D

Yazan : emptywords |Tarih : 12.02.2012
HARİKAAAAAA

Yazan : osman bera |Tarih : 11.02.2012
Film süperdi. Filmin kahramanı ise Materdı.

Yazan : azedin |Tarih : 09.02.2012
burda yazanların hepsi saçma sadece benimki gerçek (güzel) :D

Yazan : m.ihsan |Tarih : 08.02.2012
Bence çok güzel.

Yazan : baran kaya |Tarih : 05.02.2012
çok çok beğendim dahası da çıkmalı dahasıda çıksa keşke süper film

Yazan : maquin |Tarih : 05.02.2012
harika:]

Yazan : Baran ozturk |Tarih : 04.02.2012
Prof zundaptan nefret ediyorum. Fransiz bir araba var o sizce nasil? Ve onun tam adi ne ? 3.su ciksa iyi olur :D ....

Yazan : burkcan |Tarih : 04.02.2012
ya çok guzel film doya doya izliyorum..tşk ler

Yazan : Muhammed Yıldırım |Tarih : 01.02.2012
Hayatımda izlediğim en güzel çizgifilmdi EN GÜZEL KISIM FİN MEK ROKET İN BULUNDUĞU SAHNEYDİ

Yazan : jeff rey nero hardy |Tarih : 27.01.2012
süper bir film

Yazan : lionel messi |Tarih : 25.01.2012
bu film müthiş bir şey

Yazan : alex |Tarih : 25.01.2012
çok güzellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

Yazan : aydın |Tarih : 24.01.2012
süper kardeşimle izlerken icinde koyboldum

Yazan : enes ileri |Tarih : 24.01.2012
bayıldım hele aşan sahnelerine kaççav

Yazan : yakup şahin |Tarih : 24.01.2012
harikaydı 3'de cıksın ihşallah

Yazan : ali berkant albasar |Tarih : 23.01.2012
pırlanta gıbiiiiii güzel ? /()%

Yazan : erenyurdakon |Tarih : 23.01.2012
çok güzel

Yazan : elif üstüner |Tarih : 23.01.2012
kardeşimle izledim gerçekten çok güzeldi teşekkürler ben kaççawww

Yazan : MUSTAFA |Tarih : 23.01.2012
ETOO TOTO ÇOKA HAKLISIN SAPIR(SÜPER)

Yazan : umur |Tarih : 22.01.2012
süperrr oğlum çok beyendi kaççaww

Yazan : cafer |Tarih : 22.01.2012
çok manyak bişey buu izlemeyi hakediyo ama bunun kahramanı McQuen deyil kesinlikle Mater Holyy de süper kız haa

Yazan : nurhayat HACIEFENDİOĞLU |Tarih : 21.01.2012
NEFİS

Yazan : aNıL TüRkDoĞaN |Tarih : 20.01.2012
Süper Bir Film... Bu Heralde 30.İzleyişimdir...

Yazan : gül |Tarih : 17.01.2012
izlicem merak ediyorum arabarı :)

Yazan : omer |Tarih : 17.01.2012
ya 2. bolumu açabilen varmı ?

Yazan : Bella Cullen |Tarih : 17.01.2012
Frencesko harrikaaa......McQuenle kavgalarına çok güldüm:)Finn çook yakışıklı.Mater çok ahmak ama Holyy i kaptı.Bu filmin 3ünü de bekliyorum gülme krizine girdim(dırıddı dırıddı dırıdırıdırıddı)

Yazan : Bella Cullen |Tarih : 17.01.2012
Harika bir film Frencesko harrikaa...McQuen le laf dalaşları ve kavgaları çok komik yerlere yattım müthişş.Bu arada Finn çok yakışıklı:)Bu filmin 1000 i de çıksın...:)))

Yazan : 123456321 |Tarih : 16.01.2012
çok güzel inş. 3. üde çıkar =D

Yazan : mehmet |Tarih : 16.01.2012
guzel bir animasyon tartışmasıs izlediğim en iyi 2.ci animasyon çok başarılı =)

Yazan : robin hood |Tarih : 15.01.2012
film çok güzeldi maceraylıydı birazda komikti yani tam adıyla süper

Yazan : arsız BELA |Tarih : 14.01.2012
muhteşem birey 3,4,5,6,7,8,9 ve hatta 10.su bile çıkmalı ben bunu 23. kere izledim bide sinemada etti 24 mükemmelbu filmi yapanlara çok teşekkürler devamını dilerim

Yazan : hhg |Tarih : 14.01.2012
gzl

Yazan : xDEee Mutu |Tarih : 13.01.2012
Hiç takılmadı . Süper bişi XdEEEEE ...

Yazan : wog gobwe |Tarih : 13.01.2012
çok süper film

Yazan : uygar cabuk |Tarih : 13.01.2012
Cook super ve eglenceli

Yazan : kamil enes kaya |Tarih : 11.01.2012
çok güzel bir film

Yazan : batuhan |Tarih : 09.01.2012
süper film

Yazan : ali |Tarih : 07.01.2012
çok süper tavsiye ederiz

Yazan : ahmet murat |Tarih : 07.01.2012
şu ana kadar izlediğim en güzel filmlerden bi tanesi,çok güzeldi kardeşimle keyifle izledim inşallah 3,4,5... de olur bu filmi yapanlara çok teşekkür ederim

Yazan : mehmet akmeşe |Tarih : 07.01.2012
çok güzel bir filim tavsiye aderim izlesin ler şimşek meQkuin

Yazan : elif şimşek |Tarih : 06.01.2012
bu filme bayıldım çok manyak bişe..!

Yazan : Burhan Şahin |Tarih : 06.01.2012
çok guzel ama 3 daha guzel olmalı ve heycanlı olmalı ;)

Yazan : arif karayoluk |Tarih : 05.01.2012
3.4.5 çıkmalı çoooook güzel

Yazan : Emre Yüksel |Tarih : 04.01.2012
alvin ve şirinler daha güzel

Yazan : ilker şancı |Tarih : 03.01.2012
çok güğzel ve dünyanın en güzel filmi bunu hergün seyrediyorum

Yazan : ali taha |Tarih : 03.01.2012
süppperrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!manyak süperdi herşeyden çok çok daha güzel kardeşimle izledim ben bir kaç kez daha izlicem

Yazan : sukran |Tarih : 03.01.2012
off ya süper 15 kere izledimm

Yazan : dilara yavuz |Tarih : 01.01.2012
çok gzl bir film 3.süde çıkması gerek süper

Yazan : turan efe ocak |Tarih : 30.12.2011
süper lan

Yazan : emirhan çeviker |Tarih : 30.12.2011
süpppperrrrrrrr olmuş şk ederiz

Yazan : feti yılmaz |Tarih : 27.12.2011
arabalar dizini cok sevırorum bu diziye bayılyorum

Yazan : rehimzade mircavad |Tarih : 27.12.2011
ax?ra kimi baxmad?m.amma y?qin yaxs? kino olar siz n? diyirsiz?

Yazan : bahar balcı |Tarih : 27.12.2011
bence süperdi tavsiye edilir bir film hiç sıkılmadım.sıkılanlarada aşk olsun yani o kadar emek ve sonunda bole güzel bi animasyon filmi ...izlemeyin o zaman zevksizler

Yazan : erlind |Tarih : 27.12.2011
cok guzel 3. istiyorus

Yazan : hakan bağcı |Tarih : 24.12.2011
arabalar 3 güzel olmalı bizim olmalı

Yazan : İsmail |Tarih : 24.12.2011
çok güzel bir film bayıldımmmmmm:)

Yazan : jjgdı |Tarih : 24.12.2011
çok güeldi üçüncü böümünü izlemek isterim

Yazan : kerem |Tarih : 24.12.2011
süperrr. şu francesco çok salak

Yazan : burak kayalı |Tarih : 24.12.2011
çok çok çok güzel

Yazan : fatih ilkbahar |Tarih : 24.12.2011
bende beğendim güzelim

Yazan : emir |Tarih : 23.12.2011
filim harika cars 3 çıkmalı hemen (:

Yazan : ferdi |Tarih : 23.12.2011
slm

Yazan : darqnes |Tarih : 21.12.2011
bu film çok süper

Yazan : guti |Tarih : 21.12.2011
hepsinin bende oyuncağı var .....süperrrrrrrrrrr olmuşşş.......

Yazan : bera özkütükçü |Tarih : 19.12.2011
çok beğendim

Yazan : yusuf yürük |Tarih : 18.12.2011
bıravo en güzelisin şimşek makkuin senin içinde yarışmayı çok isterim.

Yazan : HaLiLx |Tarih : 18.12.2011
Süper.Donmalara karşı sayfayı yenileyin kısmı başlatın ve durdurun.kenardaki kahverengi çubuk dolunca donamadan izleyin. SaYgIlAr HacKeR HaLiLx

Yazan : mc it |Tarih : 18.12.2011
cok kötüolmuş

Yazan : yunus sümer |Tarih : 17.12.2011
çok güzel flim 3,4,5,6,7,8,9,10 da çıksa daha güzel olurdu bu flmi yaptınız içi teşekür ederim

Yazan : melisa |Tarih : 16.12.2011
süperrrrrrrrrrrrrrrrrr

Yazan : ahmet çapuk (adam kinq) |Tarih : 16.12.2011
süper bir filim yapımcılarına helal olsun

Yazan : mehmet fazlı |Tarih : 13.12.2011
bnce süper bişey

Yazan : gökay |Tarih : 12.12.2011
mükemmelin ötesinde

Yazan : berk vardar |Tarih : 11.12.2011
1,2,3,bolümler takılmadan izledim ama 4 te hep takıldı ama ilkbaşında biraz izleye bildim ama 12.dk'da kapandı hemen 5. bölüme atladım amaoda daha ilkten takılarak 2saat'te 1.00dk izleim bukadar4,5ve6 'nın hızlıdolup izlenmesini yetkililerden istiyorum hemen

Yazan : Darkiss |Tarih : 11.12.2011
süper aaama ßraz bozmslar :))

Yazan : konyalıyıkezelden |Tarih : 11.12.2011
meytır vasabiye dondurma diyo adamda vasabi diyo geçmiş olsun abi niye asabisin diyo gülmekten öldüm.

Yazan : esra |Tarih : 10.12.2011
Ya şımdı ızleyecem...Insallah guzeldır...

Yazan : mert |Tarih : 08.12.2011
sıçtuk çok güzel film

Yazan : efebaranbaşaran |Tarih : 08.12.2011
çokgüzel

Yazan : hasan can gümüşboğa |Tarih : 05.12.2011
3. sü çıkmalı

Yazan : yağız arslan |Tarih : 04.12.2011
süper bi filim

Yazan : APO |Tarih : 04.12.2011
SÜPER COK GÜZEL NASIL SİLAHLAR

Yazan : hüseyin karaca |Tarih : 04.12.2011
bnce 3. süde çıkması laazm

Yazan : yücel yılmaz |Tarih : 04.12.2011
süper bir filme benzio ama 3d si gibisi yok.

Yazan : merve |Tarih : 28.11.2011
süper

Yazan : sb duman |Tarih : 28.11.2011
kardeşimle izlemek için sabırsızlanıyorum <3

Yazan : eren batın |Tarih : 27.11.2011
çoook güzel

Yazan : Murat özkral |Tarih : 27.11.2011
Mutiş harika hiç takılmıyor

Yazan : ebru |Tarih : 27.11.2011
açılmıyor yha kardeşim için açtım ama açılmıor nasıl birşey anlamadım dogrusu offfffff yhaaaa***..>

Yazan : görkem simge ayna |Tarih : 27.11.2011
bence arabalar filmi çok çok çok güzel bir film ben izlerken çok keyifli bir şekilde izliyorum herkese izlemesini öneririm

Yazan : yaren erbil |Tarih : 26.11.2011
arabaları izlemek istiyorum..........................................................

Yazan : beyaz melek |Tarih : 25.11.2011
süperrrrrrrrrrr 3 çıkmalı :)))

Yazan : berke sayal |Tarih : 25.11.2011
bende hiç açılmadı

Yazan : mstf |Tarih : 25.11.2011
müthişşşşş hiç takılmıyor ama 3D sinema bir başka

Yazan : emir susoy |Tarih : 23.11.2011
yo hiç donmadı

Yazan : asdasd |Tarih : 22.11.2011
cok donuyor !

Yazan : ali |Tarih : 22.11.2011
olum ne güzel 3_4_hata hata 101 bile çıksınü

Yazan : Bahadır Furkan Çakır |Tarih : 22.11.2011
Yaw Arkadaş Böle Güzl Bi Film Olurmu Çok Müthiş Yaw Ben Bunu Sinemasında 3D izledim oda Müthişti Filmi Bİ izlEyen BidahA iZliyo Çok kRal Bi Film 3 de Çıksın İstiyoruz.....

Yazan : özgür arda |Tarih : 21.11.2011
bence bu fılm super 3 unu beklıyoruz :(

Yazan : artess |Tarih : 21.11.2011
3nü istiyoruz yapsalar keşke

Yazan : TAHA GÜREL |Tarih : 21.11.2011
arabalar 2 izleye bilir miyim

Yazan : mahir zabun |Tarih : 20.11.2011
Bence gercekten super cunku bir cekici de zeki olabilir...

Yazan : emre burak şahman |Tarih : 19.11.2011
harika

Yazan : ?38Bigba!ng_() |Tarih : 18.11.2011
la sıkıyo aradaaaaa zaaaa

Yazan : 34 |Tarih : 18.11.2011
mütişşşşş

Yazan : savaş önkibar |Tarih : 17.11.2011
süper bir film ama keşke daha uzun olsaydı ayrıca Tokyo yarışı birazcık saçmaydı ama film süper

Yazan : hasan karakaya |Tarih : 17.11.2011
ben daha izlemdim ama iyidir işalah

Yazan : başkentli |Tarih : 13.11.2011
hastayım bu filme

Yazan : fener |Tarih : 13.11.2011
çok güzel izleyin inşallah 3. cıkar herkez izlesin

Yazan : 76 |Tarih : 12.11.2011
meytır çok komik

Yazan : Eren |Tarih : 09.11.2011
yaa benim en sevdeğim yer mater ın acılı şeyi yediğinde ismini unuttum ama gülmekden ağzımda salya kalmadı

Yazan : KiNq#PatiCix |Tarih : 07.11.2011
HePiNiZ BeBeSiNiZ aMa FiLM Coq quZeL ###

Yazan : umut taşhan |Tarih : 07.11.2011
çok iyi

Yazan : mcqueen |Tarih : 06.11.2011
çoookk güzeeelll 3. çıkmalııı hemennn:D

Yazan : yazan |Tarih : 01.11.2011
arabalarının 3. ne zaman çıkacak

Yazan : Okan.Y |Tarih : 30.10.2011
Bu flim İzlemeye deger arkadaslar zaman kaybı olmaz yani kesinlikle tavsiye edebilirim simdiden iyi seyirler

Yazan : yazan |Tarih : 29.10.2011
bunun 3 nude yapsınlar cok guzel

Yazan : su mermer |Tarih : 26.10.2011
Ben bunu 3d izlemiştim çok güzel bir film ara da sıkıldım ama süper bir şey bu...

Yazan : qablbagirov |Tarih : 22.10.2011
iyi

Yazan : qabilbagiro |Tarih : 21.10.2011
iyi

Yazan : qabilbagirov |Tarih : 20.10.2011
iyi

Yazan : ahmet seyyah |Tarih : 20.10.2011
vaaayyyybe züpeerrrr olmuş ama sinemada bir başka ;)

Yazan : Etoo toto |Tarih : 16.10.2011
yorum bnden il ziperrrr

Yorum Yaz
Ad Soyad: *
E-Mail Adresiniz: *
Yorumunuz: *
Güvenlik No: *
Reklam
Benzer Filmler

Arabalar 2 - Cars 2 (2011 Türkçe Dublaj Full izle)