Beni Unutma - Remember Me (2010 Türkçe Dublajlı Full İzle)
Puan Ver:
Açıklama : Tyler'in kardeşi intihar ederek kendi hayatına son vermiştir.Bu dramatik olayın sonrasında ailesi dağılır ve zor günler geçirmektedir.Genç yaşlarda olan Ally ise annesinin cinayete kurban gitmesine gözleriyle tanık olmuş bir bayandır.Bu iki farklı insanın yolları bir yerde buluşur.

İzlenme : 314704 | Puan : 3.5
Süre: 01:31:09 | Tarih : 24.12.2010
Etiketler : beni unutma filmi beni unutma türkçe dublaj izle beni unutma full izle beni unutma online izle remember me izle remember me türkçe izle remember me full izle remember me online izle
URL      :
Yorumlar
Yazan : gül |Tarih : 18.09.2012
arkadaşlar bu filmi uzun zamandır izlemek istiyorum ama hiç bir sitede bulamadım burda da açamadım.yardımcı olursanız sevinirim admin.

Yazan : merve |Tarih : 19.03.2012
tyler ın ölümü daha açıklayıcı olabilirdi gelişme bölümleri sürekliyiciydi.yler nasıl öldüğünü yorumlara bakmasak anlamıycaz:)

Yazan : fiday aliyeva |Tarih : 14.03.2012
guzel filmdi.sonu boyle bitmeseydi diyoruz ama filmi boyle guzel yapanda sonu zaten

Yazan : büşra ünlü |Tarih : 08.02.2012
her filmin sonu iyi biticek die bişey yok ama final güzeldi

Yazan : megi |Tarih : 05.02.2012
super film

Yazan : Sıla Gündoğdu |Tarih : 04.09.2011
Şunu hatırlatmakta büyük fayda görüyorum; Bildiğimiz film bir yalan üzerine çekilmiş. İkiz kuleler vurulduğunda içinde amerikan vatandaşı yoktu.Kendi vatandaşlarını öldürmek istemezler nede olsa. Tyler Afrikalı değil dimi ?

Yazan : Nefize |Tarih : 25.08.2011
Guzel film,ama kotu bitmesi benide sasirttti,ama buda ona ayri guzellik,degisiklik katmis,izlemeye deger :)))))

Yazan : serkan erdoğan |Tarih : 22.08.2011
AİLEDEKİ İLİŞKİLERİN ÖNEMİNİ DUYGUSAL BİR DİLLE GÜZEL ANLATMIŞ SONU DA HAYAT GİBİ SÜRPRİZLE DOLUYDU.İZLEMEYE DEĞER .NOTUM 80

Yazan : asuman |Tarih : 20.08.2011
çoook beğendim,ağladım. kesinlikle beklenmedik bir final olmuş. tebrikler.

Yazan : güneşşşşşşş |Tarih : 10.08.2011
çok saçma bi film.konu denen bişey yok.bu filme harcanan paraya yazık.

Yazan : mrv |Tarih : 25.06.2011
senarist dikkati sonuna çekmiş.. sonu vurucu olmus gerçekten

Yazan : yasin sulhan |Tarih : 04.06.2011
çok anlamlı bir flm bnm gözüm doldu rob gene kendini aşmış

Yazan : ayşe |Tarih : 29.05.2011
çok güzeldi izlemeye deger bir filimdi ama sonu böyle olmamalıydı çok üzüldüm

Yazan : rojda |Tarih : 16.05.2011
ya çok etkilendim. rop yakından gördüm geçen sene inanılmazdı çok heyecan vericidi bi kafede arkadaşlarıyla oturuyordu çok sempatikti bu yaz inşallah tekrar görürüm ve onu türkiyeye davet ederim???????!!!!!!

Yazan : semih |Tarih : 11.05.2011
hhm 12 eylüüül ikiz kuleleere saldırı ..am abu flm böle btmemelydiii...sperdi....d

Yazan : ismail gökçe |Tarih : 11.05.2011
neresi güzelbe şu anakadar izlediyim en kötü film girişim var gösterim var sonuç yok

Yazan : tuba |Tarih : 08.05.2011
tek kelimeyle harikaydı.

Yazan : deniz güney |Tarih : 26.04.2011
ilginç bir film bütün filmler iyi biter ama bunun böyle olması çok güzel ... aynı zamanda böyle bir bitiş kimsenin aklına gelmezdii..

Yazan : yasemiin |Tarih : 25.04.2011
gerçekten çok etkilendim çok güzel bir filmmiş daha önce duymuştum ama izlemeye fırsatım olmamıştı ama çok güzel konusu herkese tavsiye eder(:

Yazan : ayşe çıtır |Tarih : 21.04.2011
sonu ktüü olduu yaa keşke ble olmasaydıı

Yazan : emine |Tarih : 16.04.2011
tanrım hepsinin bir hayatı vardı.lanet olsun 11 eylülü yaşatanlara.offf pek bi duygusaldı ya.izleyin derim arkadaşlar

Yazan : fatma |Tarih : 16.04.2011
sırf robert pattinson olduğu için izledm ama sonunun neden o kulelere bağlandığını anlamadm

Yazan : .. |Tarih : 10.04.2011
kızz fatmagül suçun ne senin yha

Yazan : sanem tunç |Tarih : 08.04.2011
bana göre harika fakat keşke mutlu son olabilseydi...KAÇIRMAYIN!!!!!

Yazan : ebru |Tarih : 06.04.2011
süper bi film ama keşke böyle bitmeseydi cok acı bir son

Yazan : sanane |Tarih : 29.03.2011
çok kötü bir film ya iğrenççç

Yazan : sedalis |Tarih : 27.03.2011
TEK KELİME ROBERT PATTİNSON OLSUN YETER BANA AMA GÖZLERİMDEN YAŞLAR AKTI YANİ.SUPERDİ.TÜYLERİM DİKEN DİKEN HALA....

Yazan : sema |Tarih : 26.03.2011
sonu nie bööle bitti ki ama güzel filmdi keşke babası çlseydi:(((((

Yazan : denüz yıldız |Tarih : 12.03.2011
çok güzel ve etkileyici bir filmdi fakat sonunun kötü bitmesi çok üzücü oldu ya:(...

Yazan : Yasemin |Tarih : 05.03.2011
11 Eylül 2001'de New York'daki İkiz Kulelere Bi Terör Saldırısı Düzenlenmiş. Tylor'da O İkiz Kulelerden Birin de İşte. Öyle Ölüyor Yani Kendini Asmıyor. Mükemmel Bir Film Ama.

Yazan : özlem |Tarih : 23.02.2011
çok güzel bir filmdi sonu çok kötü ya nie öldükü tyler

Yazan : Ayten |Tarih : 22.02.2011
Super bi film)) Tylr kendini öldürmedi,2001 yılında sentyabrda bina partladı New Yorkda,yani film de o bina hakında.Tylrda bina zamani ölmüş...Bina partlamasıda hakikatde olan bir şey.

Yazan : yağmur |Tarih : 20.02.2011
yha bn tylr neden öldü anlamadım kendinimi astı ne yaptı yha bilen biri varsa yorum yazabilirmi ??

Yazan : fatma |Tarih : 20.02.2011
çok kötü bir filmdi... içi bomboş bir film.izlemeye değmez.

Yazan : Selennur |Tarih : 19.02.2011
Süper bir film.Fkat sonu çok kötü bitti.Filmin sonunu izlerken ağladım :(

Yazan : NÜŞ |Tarih : 20.01.2011
Etkileyici, ikiz kulelerin vurulması ile bitmesi akla gelmez bi vurgun oldu.

Yazan : Fatma Gül |Tarih : 07.01.2011
bu fiLmde böyLe bi son oLacağı kimin akLına geLirdi... Vurucu bi finaL olmuş. Bütün fiLmLer iyi biterken bu neden kötü bitti hiç anLamadım :)

Yazan : Egemen |Tarih : 24.12.2010
Böyle bir film olamaz :(:(:( ck ck ck ii

Yorum Yaz
Ad Soyad: *
E-Mail Adresiniz: *
Yorumunuz: *
Güvenlik No: *
Reklam
Benzer Filmler

Beni Unutma - Remember Me (2010 Türkçe Dublajlı Full İzle)