Winx Club : Sihirli Macera ( 2011 Türkçe Dublaj Online Full İzle)
Puan Ver:
Açıklama : Peri Okulunda yapılan parti, Trix cadılarının saldırı düzenlemesi sonucunda bozulur.Bu olayın ardından Winx perileri,Trix cadılarıyla mücadeleye başlar.İyi ve kötü sihir arasındaki dengeyi sağlayan Hayat Ağacını bulan Eskiçağ Cadıları yine Stella, Layla, Tecna, Muisa, Flora ve Bloom'un takibine başlarlar.Yaptıkları oldukça güçlü bir sihir sayesinde dengeyi bozarlar. Güçlerini kaybeden Bloom ve dostları kötü cadılarla karşılaşmak mecburiyetinde kalır.

İzlenme : 213903 | Puan : 3.7
Süre: 01:33:48 | Tarih : 06.02.2011
Etiketler : winx club izle winx club 2011 winx club sihirli macera izle winx club sihirli macera 2011 winx club sihirli macera türkçe dublaj izle winx club sihirli macera full izle winx club sihirli macera online izle winx club izle
URL      :
Yorumlar
Yazan : hayat navruz |Tarih : 16.04.2012
bişey yazıcam birisi cevaplasın lütfen ben 2. kısımı izliyemedim neden yaa :(

Yazan : ecem öztürk |Tarih : 09.04.2012
ya arkadaşlar 2. partı izleyemedim. İzlenmiyor ki siz izleyebildiniz mi ??Direk 3. parta da atlamak istemiyorum yani.. Atladım ama yani 2. dk olmadan geri döndüm anlayamadım nasıl iş bir de bir tek bu adreste var yani..

Yazan : selin |Tarih : 09.04.2012
birde film açılsa çok iyi olucaktı

Yazan : bloom |Tarih : 06.04.2012
bloom ' a hayranım winx ' ede sihirli macera ya adı gerçekten 1 sihirli macera süper

Yazan : WİNX |Tarih : 01.03.2012
BEN BU ÇİZGİFİLMİN HASTASIYIM EN BÜYÜK HAYLLERİMDEN BİRİDE WİNXİN GERÇEK OLMASI VE ONLARDAN BİRİ OLMAK TEŞEKKÜR EDERİM WİNXX

Yazan : nesibe |Tarih : 25.02.2012
filim çok güzel ama şu ben tecna yım diyen sen sanal alemdemisin hatırlatim onlar hayal ürünü

Yazan : derya |Tarih : 20.02.2012
Bence güzel ama birden bire silindi işareti geldi muhteşemdi bişi sorcem 2. kısımdaki şarkının adı ne(işte biz buyuz çok ünlüyüz ve özgürüz...)

Yazan : azra |Tarih : 19.02.2012
dün akşam izledim süperdi ama bu gün yok sağolun yani!>:(

Yazan : beyza |Tarih : 08.01.2012
sizin elinizden gelecek iş bu kadar zaten

Yazan : prenses |Tarih : 23.12.2011
ben bunun sinemasına bile gittim süper¦

Yazan : ecenaz gokalp |Tarih : 27.11.2011
çok güzel ama açtığımda çıkmadı

Yazan : sevgi nar |Tarih : 10.11.2011
hiç güze değildi. görüntü kalitesi (ssııffıırr)....

Yazan : maya |Tarih : 29.10.2011
muhteşem 1 film :)

Yazan : Su |Tarih : 28.10.2011
asıl sen salaksın tuğce bilmeden konusma ne bn sinemasına gittim 4 kere internetten de 11 kere izledim

Yazan : dfhcv |Tarih : 28.10.2011
film güzel ama

Yazan : simay taşbaşı |Tarih : 21.10.2011
çok mütiş sinemada da çok güzel ama en çok bloom güzel yeniden izleye bilirim

Yazan : Nber |Tarih : 08.10.2011
Hala winx izleyen var

Yazan : tuğçe |Tarih : 17.09.2011
ceyda çolak sen ne diyosun ya ben onu 6 7 defa izledim her şeyini ezbere biliyorum bi de destereyi izlemeyi düşün çok komik gülmekten çatledım

Yazan : isimsizzz |Tarih : 30.07.2011
hangi gerizekalı yazdı bu ben tecnayım yorumunu ?

Yazan : winx delisi |Tarih : 28.07.2011
fevkalade ama keşke roxie'de olsa

Yazan : bloom melike |Tarih : 18.07.2011
çok gusell

Yazan : nurdan serdar |Tarih : 04.07.2011
çok güzel ama kızlar için

Yazan : ayça |Tarih : 25.06.2011
ben sinamasına gittim daha iyiydi

Yazan : İdil Mergiç |Tarih : 23.06.2011
offf hep takıldı Nie?

Yazan : zeynep |Tarih : 16.06.2011
yağmura katılıyorum sinama filmi çok daha güzeldi

Yazan : sedef |Tarih : 03.06.2011
ck gzel

Yazan : tecna |Tarih : 27.05.2011
ben bloomun en iyi arkadaşıyım .merhaba ben tecna . hatırladınız mı.

Yazan : Esra Nur Sancak |Tarih : 08.05.2011
hayatımda izlediğim en güzel film yaaaa çok güzel

Yazan : elif öner |Tarih : 02.03.2011
çok güzel güzel ötesi güzel

Yazan : yağmur |Tarih : 21.02.2011
çok güzeldi adıda uygun winx sihirli macera ama gerçektende sihirli bir macera ben çok beyendim muhteşemdi

Yazan : bloom |Tarih : 20.02.2011
ben bu filmi çok sevdim çok güzeldi ismide çok güzel hemde ismi çok güzel uyuyo bn bu filmde bloom romanıda çok güzel okudum

Yazan : derya |Tarih : 11.02.2011
süperr

Yazan : ceyda çolak |Tarih : 11.02.2011
çok güzeldi adıda uygun winx siyirli macera ama gerçektende siyirli bir macera ben çok beyendim mukteşemdi tam 3 kere izledim şarkısıda çok güzeldi bayıldım winx mukteeeeeeeeeeeeeeeeeeeşem

Yazan : yağmur |Tarih : 09.02.2011
sinema filmini çok beğendim

Yazan : figen mehrekula |Tarih : 08.02.2011
bu dizi çok güzel ben çok eğendim

Yorum Yaz
Ad Soyad: *
E-Mail Adresiniz: *
Yorumunuz: *
Güvenlik No: *
Reklam
Benzer Filmler

Winx Club : Sihirli Macera ( 2011 Türkçe Dublaj Online Full İzle)